468x60

http://3.bp.blogspot.com/-DW9jklyUfz0/USar1PQ7eMI/AAAAAAAAAAs/hY06JnofrAA/s1600/logopenya.jpg

CONVOCATORIA INAUGURACIO OFICIAL PENYA GRUP D´ACCIO EN PRESENCIA DE RODRIGO I ORBÁN

Valencia, 4 de novembre de 2014




Volguda aficio, mos plena de  satisfaccio, poder anunciar a tots els penyistes i simpatisants del Valencia C.F. que este mes de novembre s´efectuarà l´inauguracio oficial de la penya Valencianista Grup d´Accio.
Queden convidats tots els aficionats ha dit acte que tindra lloc en nostra seu, C/ Pintor Gisbert Nº17 de Valencia, el proxim dijous día 13 a les 20:00 hores.


Contarem en l´asistencia de 2 jugadors de la plantilla del Valencia C.F. (RODRIGO MORENO i LUCAS ORBÁN Per lo que sugerim que tingau en conte l´asistencia dels chiquets i chiquetes al acte, aprofitant l´oportunitat que mos brinda el Club.


Un acte rodejats dels mes grans, en sortejos, parlaments per part del club, de l´agrupacio de penyes i de la propia penya, aixina com un coctel de despedida.


Esperem contar en vostra assistencia en un gran ambient de germanor valencianista.




Un salut de bestreta.



Penya Valencianista Grup d´Accio.




valenciacf.es | penyesvalenciacf.com | vcf-gav.blogspot.com 




___________________________________________________________________________






Valencia, 4 de noviembre de 2014



Querida afición, nos llena de satisfacción poder anunciar a todos los peñistas y simpatizantes del Valencia C.F. que este mes de noviembre se efectuará la inauguración oficial de la peña Valencianista Grup d´Accio.

Quedan invitados todos los aficionados a dicho acto que tendrá lugar en nuestra sede, C/ Pintor Gisbert Nº17 de Valencia, el próximo jueves día 13 a las 20:00 horas.

Contaremos con la asistencia de 2 jugadores de la plantilla del Valencia C.F.
 (RODRIGO MORENO Y LUCAS ORBÁN) Por lo que sugerimos que tengáis en cuenta la asistencia de los niños y niñas al acto aprovechando la oportunidad que nos brinda el Club.

Un acto rodeados de los más grandes, con sorteos, parlamentos por parte del club, de la agrupación de peñas y de la propia peña. así como un coctel de despedida.

Esperamos contar con vuestra asistencia en un gran ambiente de hermandad valencianista.


Un saludo de antemano.



Penya Valencianista Grup d´Accio.




valenciacf.es | penyesvalenciacf.com | vcf-gav.blogspot.com 


0 comentarios:

Publicar un comentario